Avtalsvillkor

Avbokning sker online på elevcentralen/på telefon senast kl 13.00 vardagen innan körlektionen.  Är lektionen på måndag skall den avbokas på fredagen innan kl 13. Om du inte avbokar i tid eller om du uteblir från dina bokade tider så debiteras du fullt pris för lektionen. Vid akuta förhinder krväs läkarintyg.
 Avbokning sker endast via elevcentralen eller vid direkt kontakt med receptionist. Meddelande på telefonsvarare godtas ej.
Avbokning av Riskettan, Risktvåan (halkbana), Introduktionskurs samt övriga teoriutbildningar måste ske senast 3 dagar innan bokning.
Retur sker inom 14 dagar från köpt tjänst, om inte utbildning påbörjats dock kan böcker, datatester och Risk 2 ej returneras!
Köpt tjänst måste utnyttjas inom 6 månader från inköpstillfället, ingen retur eller användande är möjligt efter det.
Enligt ny personuppgiftslag så kommer dina uppgifter att raderas från vårat datorsystem automatiskt den dagen du tar körkort, samma gäller om du varit inaktiv i 60 dagar. Du som elev åtar dig skyldigheten att vara aktiv, annars tillkommer ny registrering och inskrivningsavgift.
Vi på Ikus trafikskola har alkotestpolicy och detta  gäller alla elever och eleven ansvarar för att vara nykter. Vid blåsning av negativ resultat retuneras inte pengarna tillbaka för förlorad körlektion och eleven uteblir körningen.
Ikus Trafikskola
Hanstavägen 84 A